09.08.2012

W domu

Jesteśmy! Po długiej przerwie i po urlopie, jesteśmy!
Chciałabym podziękować wszystkim, z którymi spędziliśmy tych kilka wesołych tygodni.
Mamy z rodzinką naładowane baterie, dzięki temu możemy teraz się wziąć za remont.
Trzeba jeszcze w domu zrobić małe porządki, ale...
Walizki jakoś nie chcą się same rozpakować, śniadanie tak nie wchodzi, jak na Mazurkach (dzisiaj zjedliśmy ostatniego wędzonego łososia, pyyycha), tylko Irysia jest pełna energii. Wczoraj szaleli z Keremem, zdążyli się pokłócić i pogodzić. Mieliśmy też wczoraj odebrać klucze do nowego mieszkania, ale te niestety nie pasują, bo ktoś wymienił zamek. A tak bym już szalała ze szpachelką zrywając stare tapety.
       W czasie naszego urlopu zakupiłam czytnik Trekstor do e-booków. Zainstalowałam już darmowy program Adobe Digital Editions, potrzebny do edycji książek. Obsługa czytnika jest całkiem prosta, strony się natychmiast wczytują, jestem zadowolona!
A że kupiłam mój czytnik w Empiku, to mogę korzystać z ich darmowej biblioteki. To też już przetestowałam.
No to pochwalę się jeszcze zdjęciami z urlopu. Do zobaczenia































Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen